Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Zabrali się do roboty-poradnik najemcy c.d.

Po latach ciszy i ...

Po latach ciszy i “świętego spokoju” zdaje się, że “niedźwiedź się budzi”. Otóż nagle…nasz blog…spadł już na 6-7 miejsce w wyszukiwarce. Czołowe strony, portale dedykowane galeriom…już mojego bloga wyprzedziły. Wzięli się do roboty. Będziemy mieli wysyp poradników w tym zakresie. Spece od PR zastanawiają się jak usunąć “to coś” z sieci. I tu jest problem, bo blog opisuje prawdę. I nie narusza prawa. 

I sugerowałbym płatnym “najemnikom od klikania”, wpisywania różnych treści -ostrożność. W takim sensie pozytywnym. Sieć nie jest już anonimowa, a oszukanych najemców…przybywa.

Ktoś za to konsekwencje takie czy inne poniesie. Bariery strachu powoli topnieją i bynajmniej wysoka temperatura za oknami nie ma z tym nic wspólnego. Z naszych informacji wynika, że proceder nie dotyczy tylko jednej, czy dwóch galerii handlowych… Zatem sugeruję uważne wczytywanie się w treści i odpowiedzialność za słowo.

W związku z tym, że nagle o to, nasz blog troszeczkę spadł… ale i tak był wysoko i wciąż jest, dziś w ramach poradnika dla najemców galerii handlowych w Polsce sugeruję ostrożność w czytaniu publikacji. Chodzi o odróżnienie “ziarna od plew”, kłamstwa od prawdy. Ta  retoryka biblijna jest nieprzypadkowa. Właściciel galerii w których miałem dwa punkty jest człowiekiem głęboko wierzącym. Praktykującym. Cytującym w smsach do najemców przepiękne górnolotne hasła… afiszujący się ze swoją religijnością, miłością do ojczyzny. Na tym blogu spróbujemy wrócić do wartości fundamentalnych i także jemu przypomnieć pewne zasady w biznesie. Proszę pamiętać, że dość spora grupa na tym biznesie zarabia pieniądze. Masa środków jest wydawanych na “publikacje prasowe”. Mam na myśli płatne materiały opracowywane przez “marketingowców”. Nie maja one wiele wspólnego z faktami. Chodzi o to, żeby w tekście napisać jak jest pięknie i jak dobrze będzie. Oczywiście właściciele galerii  mają prawo takie materiały zamawiać, ale Państwo macie prawo też o tym wiedzieć.

Przed zawarciem umowy proszę nie kierować się informacjami na portalach za które płacą galerie handlowe, w gazetach, folderach, prezentacjach, filmikach, spotach, klipach, na portalach społecznościowych, stacjach radiowych etc.

poradnik dla najemców, prawda o galeriach handlowych, poszkodowani, umowy, warunki, Bielsko-Biała, Kraków, Zakopane, Tychy, Gliwice

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *