Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Mają koncesję?-poradnik najemcy

Dziś o uszach. A w ...

Dziś o uszach. A w zasadzie o tym co do nich wpada. Opłaty za zużycie chłodu i ciepła to nic innego jak opłaty za powietrze. Tak jak w górach płacimy klimatyczną taksę, tak w galerii płacimy za to czym oddychamy i za to co nam wpada do uszu. A wpadają też dźwięki. Reklamowe.

W znanych mi galeriach zainstalowane są głośniki z których emitowane są irytujące po 11 godzinach pracy jingle reklamowe. Reklamują się różni Klienci. To takie powiedziałbym radio galeryjne bez DJ. Sieciowe radio, które zgarnia z rynku pieniądze z których żyją stacje radiowe. Niemniej jednak zastanawia mnie … jak to jest z punktu widzenia prawa czy mamy do czynienia z radiem czy radiowęzłem, a jeśli z jednym i drugim to pytanie do Rady Radiofonii i Telewizji czy twór ten posiada koncesję. W końcu nadaje na terenie kraju. W końcu są to spoty reklamowe, emitowana jest muzyka, jest rzesza słuchaczy… ciekawe.

Niemniej jednak zwracam uwagę na to, że i w tym przypadku galeria zarabia kasę, a najemca płaci i za części wspólne i za powietrze. Czy najemca ma w tym swój udział? Nie słyszałem.

Wniosek: przed podpisaniem umowy proszę dopytać o udział w reklamach emitowanych w galeriach. Czy w związku z tym miesięcznie można liczyć na partycypację w zyskach. Odpowiedź oczywiście chcemy na piśmie.

realia w galeriach handlowych, potrójne zarabianie, ukryte pieniądze nie dla najemcy, kraj

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *