Dziś o wodzie. Zadzwonił do mnie jeden z najemców z galerii w Bielsku Białej. – Niech Pan przyjedzie. Kapie nam na głowy. Przyjechałem na kawę. Faktycznie.
Co robi właściciel domu, mieszkania gdy cieknie mu dach?Podstawia wiadra?Chwilowo. Po deszczu łata dziury. Niestety w przypadku tej galerii to nie pierwszyzna. Zresztą nie tylko w tej. Kapie? Niech kapie. Jaki to wizerunek? Jakie z tego płyną wnioski?Sugeruję ten dach załatać lub wręczać Klientom parasole. To też jakieś rozwiązanie. Plus zadośćuczynienie dla najemców.
Miesiąc temu byłem w Krakowie. Nagle lunęło. Padało ok. kwadransa. Jako, że przyjechałem pociągiem musiałem wejść do galerii i poszukać wyjścia. Tam się zatrzymałem. W momencie woda wpadała do środka.
wniosek: przed podpisaniem umowy proszę i na ten aspekt zwrócić uwagę. Czyli warto wynająć speca od projektów technicznych, aby sprawdził czy wszystko jest sprawne. Czy coś nie zaszkodzi z kolei wizerunkowi najemcy. Sugeruję analizę odbiorów technicznych budynku. Rozpytanie wśród najemców jak to w praktyce wygląda.
odbiory techniczne, wady ukryte w budynkach, dokumentacja, remonty, Poradnik Najemcy, Bielsko-Biała, Kraków