Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Z lotu ptaka-poradnik najemcy

Jestem dziś w galerii...

Jestem dziś w galerii w której straciłem trzy lata. Z wiceprezesem Stowarzyszenia oglądamy spota telewizyjnego z tzw. wielkiego otwarcia w ramach akcji “Dwoimy się dla siebie”. Spot to majstersztyk. Pustostany zostały skrzętnie ukryte.

 

Kapitalne zdjęcia z lotu ptaka, najazdy na listki kwiatków przypominające listki figowe zakrywające co nie co. Spot jest dostępny tam gdzie zamieszczane są filmiki. W ramach podpowiedzi zatytułowany “Otwarcie……-nowa powierzchnia”.

Z warsztatowego punktu widzenia spot jest wykonany poprawnie. Z punktu widzenia odbiorcy, najemcy i Klienta jest spotem pokazującym sztuczny tłok. Praktycznie puste części zostały pominięte. Jest za to lans dyrektora, pani z zarządu opowiadającej o filantropii, prezydenta nie znającego realiów. Za spota i szampana zapłacili najemcy. Jakież to budzi zdumienie, że zleceniodawca filmiku zapomniał w nim o najemcach. Nie było zadowolonych?

wniosek: z lotu ptaka świat wygląda inaczej. Trzeba zejść na ziemię. Filmik emitowany w kablówce dotarł do dziesiątek tysięcy Klientów. Także potencjalnych najemców. Proszę na tego typu realizacje patrzeć nie z poziomu ptaka, ale z poziomu najemcy.

spoty reklamowe, PR w galeriach handlowych, manipulacja zdjęciami, obrazem, dżwiękiem

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *