Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Nosił wilk razy kilka-poradnik najemcy

Przekładając na pracę...

Przekładając na pracę w galerii handlowej to staropolskie przysłowie to jest tak, że wszystko ma swój początek, środek i zakończenie. Czyli nic nie jest na całe życie, a każda cierpliwość ma swoją pojemność. Dlatego piszę.

 

 

I ostrzegam punktując teraz tych, którzy znają się na każdym biznesie. Wytykają, obrażają, noszą się wysoko. Pięć miesięcy (!) czekałem, aż nazwa mojego punktu usługowego znajdzie się na tablicach informacyjnych galerii. Dzwoniłem, prosiłem. Klienci zdziwieni odkrywali w pasażu, że moje usługi są wreszcie w galerii, bo wcześniej ich nie było.

-Nie widziałem, nie wiedziałam, że się otwarliście…-wiele razy słyszałem te słowa zaskoczonych Klientów. Kupiłem spoty w dwóch stacjach radiowych, w kablówce, w gazetach poszło 100.000 ulotek…

-Pamiętamy, tak, tak, już niebawem to zmienimy-słyszałem od Szawła (nazwiska zmienione) ówczesnego dyrektora. –Wie Pan, staramy się to zrobić wtórowała-Aluś (jego zastępczyni). I tak przez 5 miesięcy. W końcu przestałem dzwonić. Jak to mogę potwierdzić?

Zdjęcia z plafonów i tablic informacyjnych zrobione w minionym tygodniu. Firma Sweet Home po  dwóch miesiącach wyszła z galerii po jej hucznym ponownym „otwarciu”. Do dziś widnieje na tablicach informacyjnych. 

Fakt usunięcia poprzedniej firmy jest chyba oczywisty. Sklepu Sweet Home już nie ma. Jeśli Klienci go szukają to nie znajdą. To taka subtelna nieścisłość.

Chodzi o kasę. Oszczędzają. Wiedzą, że jest i będzie rotacja i tablice trzeba uaktualniać płacąc za zmiany. Dlatego zwlekają.

 


Wniosek: przed podpisaniem umowy proszę zwrócić uwagę na aspekt informacyjny i na fakt, że opisanie punktu na tablicach należy do obowiązku galerii handlowej. Proszę ustalić na piśmie, kiedy to nastąpi.

profesjonalizm wg retail, lekceważenie najemców, oszczędności, pseudozarządzanie, Bielsko-Biała

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *