Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Modlitwa o deszcz-poradnik najemcy

<span ...

Dziś o kalendarzu i pogodzie. W ramach kalendarza najemcy Ci ostatni trochę mogą odetchnąć z ulgą. Skończyły się wakacje. Mamy nowy rok szkolny i niebawem nowego premiera.

Ten poprzedni tak zadłużył kraj, że Europa z wrażenia postanowiła go awansować. Niepojęte, ale przekazy medialne są jednoznaczne. Mieliśmy wielki przywilej się tak zadłużyć, że nikt nie wie, kto i kiedy to odrobi. Ale zostawmy ten światowy awans i wejdźmy do środka systemu.

Wrzesień to czas wzmożonych zakupów przyborów szkolnych. Można takich zakupów dokonać np. na wyspie. Nie jest to wyspa skarbów, ale faktycznie jakiś produkt można trafić w dobrej cenie. Przybory szkolne są teraz na topie.


Nie oznacza to że cała galeria hula i oto, po wakacjach mamy czas żniw. Wczoraj dowiedziałem się, że blisko 250 tysięcy rodziców nie zakupiło dzieciom kompletu książek. Nie mają pieniędzy. I ten darmowy prezent (elementarz) niczego nie załatwi.

Sugeruję potencjalnym najemcom nie podejmowanie ryzyka i jeśli podpisać umowę to jedynie na wyspę. W ramach kalendarza „zarządu” słyszałem, że inny biznes nie idzie, bo ludzie kupują książki. 

Tym razem aura była dość przychylna najemcom. –Latem modlę się nie o słońce, ale o deszcz. Wtedy ludzie uciekają do galerii-mówi mi jeden z najemców. Tym razem pogoda w sierpniu skutecznie nabijała PIK-i. Najemcy jednak nie nabili kieszeni. Bo wielu z nich jest nabitych w butelkę. To taka pogoda dla bankrutów, a nie filmowych bogaczy.

wniosek: przed podpisaniem umowy proszę sprawdzić prognozę-nie rządową dotyczącą fikcyjnych wzrostów, ale pogody biznesowej i klimatu na dole. Tzn. wśród przedsiębiorców którzy z galeriami mieli do czynienia.

biznes w galeriach handlowych, umowy w galeriach handlowych, kraj

 

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *