Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

“Faktem” po oczach-poradnik najemcy

<p style="margin-bottom:...

Dziś o galebrytach. Mam na myśli celebrytów-takie przejęzyczenie. Nie mam nic przeciwko zarabianiu pieniędzy, ani temu, że celebryci, kreatorzy z różnych dziedzin pojawiają się w galeriach handlowych w wersji konferansjerów. Konferansjerka jest i była w cenie. Zaskoczył mnie jednak „Fakt”, którego fanem nie jestem – faktem dość ironicznego tekstu dotyczącego naszych polskich celebrytów.

Generalnie Fakt ubolewa, że to nie La Scala, a jedynie centrum handlowe w którym było nie było błyszczeli Pan Janusz z Panią Nataszą. Fakt na razie jeszcze nie zajrzał „pod spódnicę” nie jednej galerii handlowej, ale sądzę, że tak jak zagląda, gdzie się da, to w końcu i tam zajrzy.

Na jednym z portali, czytam że “pokazy mody w Centrum Handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej oraz w Bonarka City Center w Krakowie zgromadziły wielu celebrytów. W Krakowie prowadzącymi byli Małgorzata Kożuchowska i Piotr Gąsowski. W Katowicach pojawili się Dorota Wellman, Tomasz Jacyków (…) Prowadzącym był Marcin Prokop”. W tekście nie wiele na temat klientów.

Trudno jednoznacznie powiedzieć jakie przełożenie te spotkania mają na obroty najemców, ale wiem, że „event” którego bohaterem w Bielsku-Białej był Tomasz Jacyków dla najemców był niewypałem. Kilkudziesięciu rotacyjnie przyglądających się w tym dzieci nie podniosło obrotów najemcom. Rafał Sonik, polski sportowiec, filantrop i właściciel dwóch galerii handlowych z całym szacunkiem szału nie zrobił prezentując swoje rajdowe osiągnięcia na kładzie.

To jednak kładzie się cieniem nie tylko na tych, którzy promują filantropijnie czy nie system retail, ale na bankrutów najemców, wyniszczonych i wprowadzanych w błąd i kolejnych nabieranych przez fantastyczny PR. Co ciekawe jeden z naszych polskich celebrytów muzycznych na ostro reklamuje sobą całkiem profesjonalny klub w galerii w Czechowicach-Dziedzicach.

To jest Jacek Stachursky. Ten sam. Celebrytów w galeriach można by mnożyć. Nie pomnaża to jednak obrotów. „Obroty” są w dosłownym tego słowa znaczeniu, ale na boksach. Nieopodatkowanych. Pięknie wykończonych i pozostawionych. Ale to już temat na inną okazję.

wniosek: przed podpisaniem umowy proszę zwrócić uwagę na koszty związane z „eventami”. Celebryci za pietruszkę nie pokażą się w galerii handlowej. Warto te kwoty poznać wcześniej i rzecz jasna-przelać na papier. Warto też wiedzieć, że konferansjerka w galeriach jest “passe’ ” i splendor w tym przypadku jest dość „umowny”. passe’-(fr.) miniony, przebrzmiały, niemodny.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *