Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

“Paparetail”-poradnik najemcy

<p style="margin-bottom:...

Bielsko-Biała.

W drodze lubię czytać. I ostatnio wpadł mi dodatek do miesięcznika Press z listopada minionego roku. To branżowe pismo dedykowane jest mediom i temu co się dzieje w świecie reklamy. Po kilkuletniej przerwie kupiłem to pismo. Wiele ciekawych materiałów. W tym dodatek po największych w Polsce firmach reklamowych i PR.

W dodatku do Pressa prezentowano co w której firmie słychać. Kto kogo obsługuje, kto kogo zyskał czy stracił. I z tego dodatku dowiedziałem się też, które firmy mają w portfolio galerie handlowe. To poważni gracze znający się na robocie czego dowodem są zdjęcia wykorzystywane do zaklejania pustostanów. Kapitalne kolekcje. Od twarzy, poprzez scenki sytuacyjne, symbole, pejzaże.

Cała niekończąca się gama „uśmiechniętych” zdjęć i “wkrótce otwarć”.

Trzeba sporej kreatywności i pomysłowości żeby zaprojektować coś, wymyślić hasła, spoty, klipy, eventy. I jestem w stanie zrozumieć, że nawet tym największym agencjom brakuje pomysłów.

Przykładem jest wykorzystanie zdjęć Karola Wojtyły z hasłem „Był wśród nas” na billboardach galerii handlowej Sfera w Bielsku-Białej i na stronie internetowej.

Papież ma… naganiać Klientów do galerii w której raczej nie był-chyba że o czymś nie wiem.

Żeby było ciekawiej zdjęcia papieża mają przyciągnąć tych, którzy żeby je zobaczyć w galerii handlowej mają za to zapłacić, bo wystawa jest biletowana.

W Wadowicach jest dom, w którym jak wiemy urodził się Karol Wojtyła. Dom przerobiony na muzeum przyciąga ludzi z całego świata. To nie jest muzeum na kółkach. Trzeba tam pojechać.

Jak rozumiem Wojtyła wyszedł za rogatki Wadowic wprost do sfery bankrutów i nie wykluczone, że ten pomysł stanie się objazdowym sposobem na zarabianie kasy, rzekomo na rekonstrukcję filmów i zdjęć papieskich.

Jeśli brakuje Wam pomysłów. To przed zaprojektowaniem billboardów z papieżem sugeruję lekturę jego encyklik, wystąpień i zapoznanie się z nimi. Wojtyła się w grobie przewraca.

Wg mnie to prześmiewcze, sarkastyczne i skandaliczne- w kontekście retailu. I potem się dziwić, że za nadużycia symboli religijnych poruszony jest cały świat.


wniosek: przed podpisaniem umowy w galerii handlowej należy pamiętać, że ludzie odpowiedzialni za tzw. „marketing” często nie mają o nim zielonego pojęcia.

Papież-naganiacz nie przyciągnie Klientów. Ewentualnie wycieczki.

 

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *