Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Papier-poradnik najemcy

<p style="text-align: ...

Prezentuję okładkę książki, która trafi do księgarń w kwietniu. Będzie dostępna w sieciach na terenie całego kraju.

Książka jest efektem ustaleń, dokumentacji, spotkań, tysięcy przejechanych kilometrów i uważnego wsłuchiwania się w system retail. To książka dokumentalna, która nie jest ani kopią bloga, ani jego podsumowaniem.

To literatura oparta na faktach, analizie dokumentów i tego, co kryje się „w środku” systemu opartego z gruntu na kłamstwie. Obnażam, demaskuję i wskazuję drogi wyjścia. Publikacja oficjalnie zostanie zaprezentowana na majowych Targach Książki w Warszawie.

W marcu trafi do redakcji prasowych, radiowych i telewizyjnych do recenzji. Jestem do tego mentalnie przygotowany. Rozjadę ten system złożony z konglomeratów przeróżnych podmiotów, które wydoiły i wypluły tysiące firm. To początek końca tego wieloletniego tabu. Tej maski milczenia.

To koniec opowieści retailowych bajek „jak jest fajnie, jak super” i jednocześnie początek drugiej części p.t. „Tajemnice polskiej franczyzy”- aktualnie dokumentowanej.

Niestety, jest zbyt dużo wątków, mechanizmów i „prestiżowych marek” do opisania, zatem ustaliliśmy z wydawcą, aby nie mieszać tych historii. Tym bardziej, że niektóre wały mają swoje źródła we włoskich Alpach.

Wersja książkowa niewątpliwie wypełni niszę ciszy na ten temat. Bo z tego, co wiem podobnej pozycji na rynku nie ma. Mam nadzieję, że doczeka się przedruków i trafi przede wszystkim na Chorwację, gdzie retail się dopiero rodzi. Galerie powstają, jak grzyby po deszczu…

wniosek: przed podpisaniem umowy w galerii handlowej, po zapoznaniu się z kolorowymi folderkami, wizualizacjami, ulotkami, filmikami, prezentacjami, badaniami, podpowiedziami, pseudoradami i reklamowymi tekstami, sugeruję lekturę nie tylko bloga.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *