Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Upadłe centrum-poradnik najemcy

<strong ...

Wizyta w Bełchatowie skłoniła mnie do tego, aby rozejrzeć się w sieci i wykazać wam dobitnie na czym ten mechanizm polega w sposób definitywny. Jednym ze źródeł „informacji” na temat „prosperity” w galeriach handlowych jest portal retailnet. pl. Genialnymi piórami swoich autorów tak oto opisywał, na każdym etapie „realizacji” co się dzieje z Bawełnianką.

Oto kilka cytatów:

“Jak wynika z badań przeprowadzonych przez specjalistów z Uniwersytetu Łódzkiego na zlecenie spółki Bawełnianka, ponad 70 proc. bełchatowian oczekuje powstania galerii handlowo-rozrywkowej w centrum miasta, a ponad 90 proc. ankietowanych przyznaje, że w mieście brakuje restauracji, kawiarni, kina oraz butików ze znanymi polskimi i światowymi markami odzieżowymi (…) zapewniając lokalnej społeczności znakomite miejsce spotkań, rozrywki i relaksu. “


 Przystanek “widmo”.

“Wkrótce otwarcie”.

komentarz: „badań jakich? przeprowadzonych jaką metodologią? Przez jakich specjalistów, kto to jest? Czy ankieta była przeprowadzona wśród przedsiębiorców? Czy „Kowalskich”? Te 90 procent to niby kto, gdzie? Może jakieś dokumenty przedstawimy?

„Największą powierzchnię, bo aż 145 metrów kwadratowych zajmie restauracja typu multifood 3RazyNaj. Na restaurację Efez Doner Kebab przewidziano lokal o powierzchni 98 metrów kwadratowych. W lokalu będzie można spróbować dań tradycyjnej kuchni tureckiej. Kolejnymi najemcami, którzy rozszerzą strefę gastronomiczną Bawełnianki będzie także Broaster Chicken – amerykańska sieć, która poszczycić się może posiadaniem ponad 10 tysięcy lokali na całym świecie oraz włoska pizzeria Siciliano”.

 “Miejsce na Twoją reklamę”.


“Zmieniamy się dla Ciebie”.

komentarz: co jeszcze będzie można?

Ceremonia wmurowania aktu erekcyjnego jest wydarzeniem pieczętującym kolejny etap budowy galerii, która powstaje zgodnie z przyjętym harmonogramem prac. Wydarzenie ma wymiar symboliczny, jednak jest również jednym z najważniejszych momentów budowy galerii. Inwestycja nabiera tempa, a do grona naszych najemców dołączają marki, które zapewnią bełchatowianom różnorodną i atrakcyjną ofertę handlową, kulturalną oraz rozrywkową, a także najwyższe standardy obsługi.”


“Już czas”.

komentarz: kopiuj wklej, komunikaty jak w goebellsowskiej propagandzie, wygrywamy na wszystkich frontach w każdym przypadku i w każdym miejscu na mapie Polski.

„Przy okazji wmurowania kamienia węgielnego inwestor ujawnił nowych najemców, którzy otworzą swoje sklepy w centrum. Są wśród nich: MarcPol, CCC oraz Media Expert. Łącznie zajmą oni powierzchnię ponad 4,5 tys. mkw. „


“Sklep przeniesiony na -1”.

komentarz: inwestor „ujawnił”, odkrył rąbka „tajemnicy i magii”. A gdzie tajemnica handlowa?

„Spółka Bawełnianka podpisała umowę z liderem na rynku doradztwa w zakresie nieruchomości komercyjnych – firmą Cushman and Wakefield, która jest odpowiedzialna za dobór najemców dla Bawełnianki. – Przewidujemy, że pełen stopień wynajęcia zostanie osiągnięty do momentu otwarcia galerii – przekonuje Piotr Kaszyński z Cushman and Wakefield. Planowany termin otwarcia bełchatowskiej inwestycji to 2012 rok”.

I cisza. Ani słowa o upadłym centrum. Jak makiem zasiał. Ktoś się chyba czegoś  nawciągał. Przewidujemy, wiemy, widzimy, znamy się. Analiza materiałów na portalu retailnet.pl jest kapitalną lekturą zaprzeczeń i zasady „kopiuj wklej”. Rozumiem, że trudno przez lata stworzyć coś oryginalnego tym bardziej, że nikt na rączki nie patrzył i było fajnie i super.


“Tu jest za ciemno. Proszę wymienić światła”.

Potencjalnych najemców przestrzegam przed tym bełkotem, który nie ma nic wspólnego z informacją jako taką. Z zawoalowaną dezinformacją-jak najbardziej.

 

wniosek: przed podpisaniem umowy w galerii handlowej czytaj poważną prasę, Rzeczpospolitą, Prawną, Wyborczą. Wiedz, że wiele materiałów na temat „rynku który unosi się nad ziemią” to zamówione płatne teksty przez budowlańców i tzw. „diwi-lepperów”. Czy dziś eksperci z tego portaliku napiszecie o „don kiszoterii”? Czekam.

P.S. Dzięki za urodzinowe życzenia. To dla mnie data podwójna. Urodzin i podpsiania umowy cztery lata temu. Warto ją było podpisać, a potem, unieważnić.

A dziś rozłożyć ten temat na czynniki pierwsze. A to dedykacja ode mnie-na wieczór. Czyli “możecie nam nagwizdać”.

https://www.youtube.com/watch?v=fzWQV5OiQQQ

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *