“Reklama, reklama-pranie mózgu-już od rana”. Pamiętacie to hasło? Żeby nie było tak cicho i żeby system retail miał świadomość, że nadchodzi nowe najpierw reklamowa ściema.
Tzw. mailing czyli sposób na “zarabianie”. Ten człowiek na dole od rana zapycha żeby związać koniec z końcem.
Temu raczej wszystko jedno na zielonym turystycznym szlaku nie wiele potrzeba. Flaszka załatwia temat wyborów. Został już dokonany.
Reprezentacyjna kamienica w Bielsku Białej. I pytanie czytelnika z tego miasta.
“To już prawdziwe szaleństwo. Dlaczego idąc na dworzec kolejowy BĘDĘ MUSIAŁ przejść przez galerię handlową ?”
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19057741,z-pociagu-do-galerii.html
Panie Marku może pan nie będzie musiał. W Żywcu CBA trzepie samorządowców w kontekście działki na której stanął MC Donald.
Przesłuchania, ustalania. Nie wykluczone, że przed nami definitywnie, ktoś ruszy ten temat nie tylko w pekapie. Wiele zależy od tego kto i na kogo. Rozumie pan?
Pozdrawiam ze Szczyrku.