Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Kuternoga z Opola-poradnik najemcy

Miasto Opole dorobiło...

Miasto Opole dorobiło się ciekawego fan peaga( https://www.facebook.com/nie.polecam.w.opolu/?fref=ts.)

Taki bat. Na marki i firmy i centra handlowe pod różnym kątem. Nie wykluczone, że inne miasta pójdą śladem Opola. Wg mnie to nieprzebrana ilość informacji na zasadzie co, jak i gdzie. Takie warto nie warto. Kilka cytatów i zdjęć zapożyczonych w kontekście lokalnych centrów handlowych, bo tematów jest więcej. To także bat na pracodawców. Jak w takim razie czytelnicy postrzegają niektórych? Osobiście rozbawił mnie kuternoga z Opola. Ale tak na serio rzecz biorąc. To nie jest zabawne. 

Paulina:
“Ostrzegam wszystkich którzy zastanawiają się nad pracą w Salonie fryzjerskim LovelyLook w CH Turawa Park. Pracowałam tam jakiś czas temu, traktują ludzi jak śmieci, mimo że wyrabiasz najlepsze wyniki. Zapieprz za najniższą krajową. Patrzą tylko żebyś wyciągnął od klientów jak najwięcej pieniędzy. Często nie ma na czym pracować, brak podstawowych potrzebnych fryzjerom produktów do wykonania usługi. Nacisk jest tylko na to ,aby wyrobić plan, nikogo nie interesuje, że pracujesz 3 dni pod rząd po 12h. Dodatkowo spóźniają się z wypłatą.”

Marek:
“Witam, Nie polecam w Opolu salonów sieci Giacomo Conti zarówno w C.H.Karolinka jak i C.H.Solaris. Założeniem sklepu jest kup-zapłać-radź sobie sam kliencie. Zakupiłem garnitur 25 kwietnia, garnitur wymagał drobnych poprawek krawieckich, zasugerowano mi, że te poprawki zostaną zrobione. Obecnie mamy 31 maja i poprzez nieudolne próby krawieckie i 4 wizycie w salonie, stwierdziłem, że to nie ma sensu… różnica między lewą a prawą nogawką w spodniach jest 1cm hehehe a “sfałdy” na marynarce to tak mają być. Zasugerowała mi pani kierownik, że to ja mam dwie inne długości nóg i to ja jestem “inny” i się czepiam, bo każdemu innemu klientowi to pasuje. Ostrzegam… bez względu jak tam będziesz wyglądał zawsze usłyszycie słowa: … “wyglądasz znakomicie” , “idealnie leży”, “super pasuje”, “szyty jak na Pana”. Jeśli chcecie sobie zaoszczędzić nerwów, chodzenia kilka razy na przeróbki krawieckie to omijajcie salony sieci Giacomo Conti oraz bezczelną kierowniczkę, której nic nie interesuje po zapłacie.”

Katarzyna:
“Nie polecam firmy Apart w C.H Karolinka. Powodem jest nie miła obsługa dokładniej dwóch panów. Zostały tam zakupione obrączki (przy zamawianiu wszyscy mili ale przy odbiorze totalne chamstwo!) Obrączki zostały wydane w uszkodzonym pudełku (uważam ze sprzedawca powinien to zauważyć i od razu wymienić) gdy wróciłam do sklepu pan który przyjmował opakowanie nawet nie przeprosił za to niedopatrzenie, zaraz podszedł pan który obraczki wydał i ze zdziwieniem pytał o cochodzi oczywiście w nie miłym tonie. Pudełko zostalo wymienione na byle pierwsze z brzegu, zabrudzone owy pan był na tyle wspaniałomyślny by przetrzeć je swoją ręką… zapytałam czy nie ma w takim samym kolorze jak to które zwracam (pudełko drewniane) gdy jeden pan szukał innego pudełka drugi wrócił do niego z pytaniem “czego ty tam jeszcze szukasz”… skracajac: panowie zachowali sie absolutnie nie profesjonalnie, odpowiadali w nie miły sposób (z opryskliwym tonem!) Jak na taką markę obsługa pozostawia wiele do życzenia. Na pewno to był mój ostatni zakup w tym sklepie, serdecznie ODRADZAM”

Anna:
“Nie polecam korzystania z kanap w holu kina Helios. Są obrzydliwe. Wstyd,że coś takiego serwują swoim klientom!”

kanapy

kanapy2

https://www.facebook.com/nie.polecam.w.opolu/?fref=ts

“Witam. Zdecydowanie nie polecam sklepu “Fimka” w galerii Karolinka. Kupiłam tam kurtkę za 340 zł która popruła się w kilku miejscach już po dwóch miesiącach. Podczas reklamacji okazało się, że są to ich zdaniem uszkodzenia mechaniczne nie podlegające reklamacji”.

Nie polecam Tesco na placu Teatralnym. Rucha swych klientów na niby promocjach. Wystarczy przeważnie odsunąć cenę promocyjną, a pod spodem będzie stara cena przeważnie niższa niż promocyjna. Zjawisko to często występujące w tym Tesco. Pozdrawiam. Maciek”
dowód na zdjeciu wg.Maćka

kanapa3

https://www.facebook.com/nie.polecam.w.opolu/?fref=ts

Adrian napisał:
“Media Markt kpi sobie z klientów. Otrzymaliśmy lodówkę, która….grzeje, tak!. Nie ma możliwości zwrotu i otrzymania innej mimo, że jest oferowana takowa możliwość. Podczas rozmowy z obsługą okazuje się, że klient nie ma żadnych praw i należy czekać na ich łaskę. Po fakcie okazuje się, że nic nie jest gwarantowane a klient zostaje z tym szmelcem sam. Nie polecam zakupów w media!”

Ewa:
“Nie polecam kupowania w Almie falafelów, tfu… TŁUSZCZAFELÓW. Mój chłopak kupił dziś kilka na spróbowanie. Gryząc prawie stracił zęby. Tłuszczafele wyglądały jakby były maczane przez kilka godzin w dużej ilości oleju, do tego twarde jak podeszwa butów z Deichmana. W załączniku zdjęcia 6 okazów nadających się co nawyżej do spuszczenia w kiblu. Pozdrawiam Ewa “

kanapa5

https://www.facebook.com/nie.polecam.w.opolu/?fref=ts

Według autorów tak gh wyglądają od kuchni. Nie wykluczone, że powstaną kolejne miasta na mapie facebooka. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że takie informacje mogą się przydać. Także przed podpisaniem umowy w galerii handlowej, które są toksycznymi miejscami pracy. Nie ma miejsca na ściemę.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *