Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Butiki I like mówią au revoir-poradnik najemcy

Gh jako miejsca pracy...

Gh jako miejsca pracy są passe. Stąd też dość rozpaczliwa próba zrekrutowania pracowników w gh.

rekrutacjaNa wybranych salonach najemca mógł-za zgodą-powiesić karteczkę, że szuka ludzi do pracy. Szkopuł w tym, że za bardzo nie ma z czego płacić. No i chętnych brak. Stąd też to zdjęcie ilustruje generalnie efekt.

rekrutacja2

Nie do śmiechu jednak biorcom kolejnej sieci, która schodzi głównie z retailovej sceny. A jeszcze nie dawno było tak.

 nowe

 

„Ponad 100 salonów Butik I Like! w całej Polsce – Twój może być kolejnym!

Jesteśmy polską firmą odzieżową, która nieprzerwanie od 2001 roku spełnia marzenia wszystkich kobiet i tworzy dla nich modne ubrania, akcesoria oraz obuwie. W naszym portfolio można wyróżnić trzy niezależne marki odzieżowe: Forever Pink – to casualowa odzież idealna do noszenia na co dzień, Rue Paris – to smartcasualowa linia kierowana zarówno do młodych kobiet, jak i dojrzałych pań, For Fitness You Can – to z kolei młoda marka oferująca odzież sportową i odzież typu homewear.

Obecnie poza sklepem internetowym www.eButik.pl posiadamy łącznie ponad 100 salonów stacjonarnych – zarówno własnych, jak i franczyzowych – zlokalizowanych na terenie całej Polski. W każdym z nich panie mogą bez problemu skompletować dla siebie garderobę niezależnie od okazji czy pory roku. Aktualne trendy, najwyższa jakość wykonania i rozsądna cena – to kluczowe aspekty, które od lat decydują o naszym sukcesie, zapewniając wierne grono Klientek i cały czas przyciągając nowych odbiorców.

Kogo szukamy?

Naszym Franczyzobiorcą może zostać przedsiębiorcza i dynamiczna osoba, która prowadzi działalność gospodarczą lub jest gotowa ją założyć. Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest posiadanie odpowiedniego kapitału w celu przystosowania wybranego lokalu do standardów sieci sklepów Butik I Like! zgodnych z filozofią całej marki. Mile widziane jest doświadczenie w organizacji sprzedaży detalicznej odzieży.

Aktualności

Obecnie poszukujemy Franczyzobiorców w miastach: Gdańsk, Szczecin, Koszalin, Elbląg, Olsztyn, Białystok, Gorzów Wielkopolski, Poznań, Warszawa, Lublin, Rzeszów, Tarnów, Kraków, Katowice, Wrocław oraz we wszystkich pozostałych lokalizacjach spełniających wymagania.

Gotowe projekty sklepów i promocyjne warunki współpracy
dla pierwszych 10 otwarć sklepów!

 

Jakie są główne korzyści naszego systemu franczyzowego?

 

   

Pełna i profesjonalna koordynacja procesu pozyskania lokalu dla sklepu Butik I Like!:

   

o    dobór optymalnej lokalizacji dla sklepu Butik I Like!,

o    negocjacje warunków finansowych umowy najmu
(czynsz, czas trwania umowy, inne),

o    pomoc w ocenie prawnej strony umowy najmu
(nasz dział prawny audytuje umowę najmu),

o    przygotowanie wstępnego projektu aranżacji wnętrza
i kosztorysu związanego z otwarciem sklepu Butik I Like!,

o    koordynację procesu budowy i adaptacji sklepu Butik I Like!.

   

Gwarancja pełnego zatowarowania sklepu:

   

o    brak opłat za towar (produkty są przekazywane w formie depozytu do sklepu Franczyzobiorcy),

o    zarządzanie towarem,

o    opiekę działu zatowarowania,

o    bezkosztowe dla Franczyzobiorcy dostawy oraz zwroty towaru.

   

Wsparcie w zarządzaniu sprzedażą:

   

o    ogólnopolskie cykliczne kampanie marketingowe,

o    materiały reklamowe i POS, np.: plakaty, wywieszki cenowe, naklejki, makiety, stojaki,

o    reklamę ogólnopolską i lokalną w Internecie, prasie, radiu
i telewizji,

o    materiały eksplotacyjno-reklamowe sygnowane logo marki,
np.: torby reklamowe, reklamówki,

o    podręcznik operacyjny, instrukcje i wskazówki związane
z prowadzeniem sklepu,

o    podręcznik VM, który opisuje metody eksponowania towaru,

o    pakiet szkoleń,

o    dedykowany dla każdego ze sklepów Butik I Like! system motywacyjny dla Personelu sklepu.

   

Wysoka prowizja uzależniona od ceny sprzedaży produktu:

   

o    zakres prowizji jest ustalany indywidualnie w zależności od wielkości miejscowości, wysokości inwestycji i kosztów działania sklepów w danej lokalizacji,

o    najlepsi mogą liczyć na prowizję nawet do 45%!

   

Bezpłatne korzystanie ze znaku towarowego Butik I Like!

 

Gdzie są otwierane salony Butik I Like!?

Odpowiedź na to pytanie jest składową wielu elementów. Szczególną wagę przywiązujemy do lokalizacji salonów Butik I Like!, co oznacza, że:

  • salony są otwieranew miejscowościach liczących co najmniej
    35 tys. mieszkańców
    ,
  • sklepy mieszczą się główniew centrach i galeriach handlowych oraz na najbardziej ruchliwych ulicach miasta,
  • w zależności od potencjału miasta i danej lokalizacji powierzchnia lokalu liczy
    50-150 m2
    ,
  • nie mniej ważne jest dla nas umiejscowienia sklepu Franczyzobiorcy od jego miejsca zamieszkania, nie dalej niż 70 km.

Jaki jest łączny koszt inwestycji?

Wyróżniamy dwie główne składowe wpływające na wysokość inwestycji:

  • koszt inwestycji związany z przystosowaniem lokalu i projektów budowlanych, który jest uzależniony od wymogów wynajmującego lokal handlowy,
  • koszt inwestycji związany z aranżacją sklepu (minimum 900 zł netto/m2),
    na który składa się zakup:
    • mebli i akcesoriów służących do sprzedaży,
    • systemu sprzedażowego i sprzętu IT,
    • oświetlenia,
    • systemu zabezpieczenia towaru,

Dodatkowo nasz system franczyzowy wyróżnia:

  • brak opłaty wstępnej,
  • brak opłaty bieżącej,
  • brak opłaty marketingowej.

Skontaktuj się z nami”

http://tfg.pl/franczyza

Tymczasem portal franchising.pl początkiem lipca poinformował o tym jak ten biznes się kończy. Ze 160 sklepów pozostało 20.

„Znana marka odzieżowa rezygnuje z franczyzy i przenosi się do internetu. Z franczyzobiorcami żegna się na sali sądowej…

Do redakcji Franchising.pl zgłaszają się byli franczyzobiorcy opisujący swoje negatywne doświadczenia ze współpracy z odzieżowym konceptem Butik I Like. Ich zdaniem właściciel marki utrudniał im prowadzenie biznesu zwlekając z wymianą kolekcji w sklepach, a gdy chcieli zakończyć działalność w sieci, odmawiał zwrotu kaucji. Franczyzodawca twierdzi, że franczyzobiorcy sami wpędzili się w kłopoty, bo nie angażowali się w prowadzenie biznesu. Teraz próbuje odzyskać swoje należności na drodze sądowej. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się konfliktowi.

http://franchising.pl/artykul/10301/byly-licencje-sa-pozwy/

W ramach uzupełnienia wkradła się drobna nieścisłość. Nie wstrzymano sprzedaży franczyzy w 2013 roku. Dwa lata temu poinformował o tym portal dlahandlu.pl

http://www.dlahandlu.pl/handel-wielkopowierzchniowy/wiadomosci/butik-otworzy-w-br-15-sklepow-i-szuka-nowych-franczyzobiorcow,40983.html

W minionym roku temat trafił na bloga i fakt likwidacji 40 sklepów został tu opisany. Właściciel otwarcie rozmawiał o zamknięciach, a jednocześnie szły kolejne otwarcia. Ze strony internetowej wynika, że i dziś-można wejść w ten biznes i otworzyć kolejny butik.

Pozostawiając tę sieć Czytelniczka nadesłała zdjęcia  z gh w Budapeszcie, gdzie lokale wynajęto rybom-czyli Tropikarium.

rekin

rekin2

Przypomnę, że w Kijowie (opisywana już ciekawostka) w gh też jest oceanarium. Magnes-zresztą mega atrakcyjny. W innym budynku w Kijowie  jest całoroczne lodowisko, jeszcze w innym basen.

Nic to jednak z tym co zrobiono w Medellin (Kolumbia). Festiwal kwiatów przyciąga ludzi.

ogrod

Festiwal Kwiatów.

https://www.youtube.com/watch?v=9WwVeZR-mDw 

 

 

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *