Mieszkańcy Tarnowa nie pokochali Stradivariusa? Próżno szukać w sieci informacji o zamknięciu szacownej marki, która nie wiedzieć dlaczego zniknęła z Centro Comercial Tarnovia. Zniknięcie wypatrzył jeden z klientów i podesłał zdjęcie pozostałości. Co ciekawe marka w tym Centro dorobiła się jednego komentarza na poziomie jednej gwiazdki anonimowej nataliee 0812-taki przybrała nick.
Nie pomógł program lojalnościowy w ramach którego galernicy mieli być nagradzani i zaangażowani w życie centrum.
Z kolei następny klient podesłał zdjęcia z Maximusa z lakonicznym opisem:
„Maximus Hala A – widok jak się wejdzie po lewej stronie a na pozostałej części dogorywajace podmioty.
Hala B
O upadku Maximusa pisałem dwa lata temu. O syndyku, nowym właścicielu i o zagospodarowaniu hal na rzecz Międzynarodowych Targów też. Targi hulają, a lista franczyzowych brandów się wydłuża i trzymając się nowomowy faktycznie „ciągle rośnie”.
http://innpoland.pl/142709,produkty-h-m-nie-przychodza-na-czas-dystrybucja-firmy-ma-klopoty
https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/prochnik-planuje-oglosic-upadlosc/bjp6cmp
To linki podesłane plus dla anglojęzycznych o upadającym Subwey’u.
I na zakończenie-zaproszenie.
Współautorom-dziękuję. Oponentów zachęcam do lektury. 20 zeta to paczka dobrych fajek albo 10 butelek najtańszej “Perły”. Biorę urlop od retailu i franczyzy. Piszcie na maila: oson@vp.pl. Recenzje opublikuję z zastrzeżeniem -bez nazwisk, polityki i kosmologii.
Życzę udanych wakacji!