Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.

Rynek reaguje błyskawicznie na zachodzące zmiany, nowe okoliczności rynkowe i sprzedażowe.

Jedną z nowych-starych możliwości jest chatbot. Na czym polega i w czym może pomóc? Firma układa zestaw pytań, bot-automat odpowiada klientowi zainteresowanemu czymś czego szuka.

Konkretnie chatbota wykorzystuje firma Świat Rowerów z Wołomina. To jest serwis rowerowy w którym mechanicy naprawiają rowery, konserwują je i przygotowują do sezonu. Dziś tam pojechać  nie możemy, bo jest kwarantanna. Poza tym jeśli rower podczas zimy się zepsuł to też nie dojedziemy. Załatwi sprawę za Ciebie chatbot.  Czyli np. jest ktoś kto mieszka w Warszawie i chciałby mieć rower gotowy do jazdy lub dojeżdża rowerem do pracy, ale ten się zepsuł.

Chat bot reklamuje się na facebooku i można z nim na ten temat „porozmawiać” czyli sprawę załatwić. Po rozmowie bota z człowiekiem finalnie z klientem kontaktuje się człowiek ze Świata Rowerów i przyjeżdża do domu po rower i zabiera go do warsztatu. Po naprawie czy konserwacji rower stoi gotowy pod drzwiami. Właściciel roweru i mechanik nie mają ze sobą kontaktu. Płatność dokonywana jest on line. Warsztat ma pracę, a klient rower.  Tak to działa. Jaki jest koszt takiego bota? Od 100 złotych do 1000 złotych. Czas wykonania to w zależności od specyfiki firmy od kilku do kilkunastu godzin. Bot rowerowy działa od trzech dni-zgłosiło się 170 zainteresowanych usługą klientów z Warszawy i okolic. Firma ma pełne ręce roboty, a sprawę załatwiły boty.

Ten mechanizm może być przydatnym w innych regionach Polski dla warsztatów rowerowych w dużych i średnich miastach.

I powstaje pytanie czy można poprzez bota sprzedać coś innego?

Producent botów jest w stanie dopasować bota do profilu firmy.

Właśnie uruchomił Marketingowe Pogotowie Ratunkowe. Akcja polega na tym, że poprzez bota, firma X może zaoferować klientowi swoją usługę, produkt za pomocą chat bota. Jako, że dziś liczy się czas i nawet najdrobniejsze pieniądze, firma proponuje wykonanie chat bota za …100 złotych plus nieznaczne koszty reklamy na facebooku.

Korzystałem z usług chat botów przy rekrutacjach do pracy do Niemiec w połowie ubiegłego roku. Choć skontaktowało się z nami ponad pół tysiąca osób w krótkim czasie-rekrutacja wypadła słabo.  Potwierdzam, że to działa. Może być w tym czasie bardzo pomocne w sprzedaży czy pozyskaniu klienta.

Jeżeli chcesz dopytać o szczegóły to tutaj podaję maila:

biuro.chatbotwork@gmail.com

www.chatbotwork.pl

To nie jest tekst reklamowy. Nie wiem do czego można go jeszcze zaadoptować tzn. do jakich usług. Może przyda się Tobie. Długów nie spłaci-pomóc może.

2 thoughts on “170 zapytań w 70 godzin”

  1. Chatbot to narzędzie, które można wykorzystać do wstępnej analizy praktycznie większości usług. Problem tylko, czy taki chatbot będzie potrafił udzielać odpowiedzi na wszystkie pytania i wyciągać właściwe wnioski. Bardziej rozbudowany chatbot wymaga już elementów tzw. sztucznej inteligencji, ale do selekcji prostych zapytań chatboty są już powszechnie wykorzystywane. Kiedyś na stronie ZUS-u był tzw. wirtualny doradca, ale usługę zawieszono, nie wiem dlaczego, bo nawet sensownie odpowiadał i wskazywał linki do tzw. pytań i odpowiedzi na stronie ZUS-u. Możliwości takich chatbotów są nieograniczone, zwłaszcza, gdy zaczną wykorzystywać tzw. uczenie maszynowe, ale to już wyższa szkoła jazdy. Przykładem asystent Google.

  2. Chatbot jest nowoczesną formą tzw. marketingu konwersacyjnego czyli komunikacji z klientem w wielu obszarach, budowania relacji a także docierania (przy wykorzystaniu Fb ADS) z przekazem promocyjnym do ogromnej rzeszy klientów. W czasach pandemii gdy każda nawet najmniejsza sprzedaż może być kroplą wody na pustyni wykorzystanie chatbota jako środka marketingu i sprzedaży jest tanim i szybkim sposobem poinformowania klienta o naszej ofercie. Wielkie korporacje i instytucje wykorzystują chatbot bazujące na sztucznej inteligencji. Ale takie chatboty są niestety ze względu na swoją cenę nieosiągalne dla małych i średnich przedsiębiorców. Więcej o chatbotach ich funkcjach,, roli i wykorzystaniu w biznesie możecie dowiedzieć się na stronie http://www.chatbotwork.pl

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *