Przeliczeni.pl
Wszystko o prowadzeniu biznesu w galerii handlowej bez cenzury i ukrywania niewygodnych faktów.

Tutaj zobaczysz jak to działa "od kuchni": nadużycia, fałszowanie informacji, szantaż.
Przeliczeni.pl
Systemy franczyzowe w Polsce - czy rzeczywiście to taki złoty biznes?

Sprawdź na blogu jak wyglądają realia prowadzenia tego rodzaju działalności.
Przeliczeni.pl
Bankructwa, rozwody, bezdomność, ucieczki z kraju.

Świadectwa ludzi, których wykończył system retail.
Gatta Logo

To nie Gatta się złamała, ale kanał retail-poradnik najemcy

Błąd ludzki i szybka naprawa, Gatta nie upadła, Ma pomysł na siebie.
W opublikowanym przez nas wpisie poinformowaliśmy o postępowaniu sanacyjnym właściciela marki Gatta.  Temat podjęły ogólnopolskie portale informacyjne oddając wiernie sytuację ekonomiczną tego największego pracodawcy w regionie łódzkim. Business Insider napisał o upadłości.
Gatta - Sprostowanie 1

W tę narrację o upadłości, a nie sanacji poszła next.gazeta.pl i informacja szybko rozeszła się po sieci. Spółka wystąpiła o sprostowania tej ważnej informacji. Złej wiadomości dla firmy.

Gatta - Sprostowanie 2

W tekście Insidera autor Jacek Frączyk tłumaczy, że oparł się na dokumencie sądowym dostępnym w sieci i to sąd w dokumentach popełnił błąd zobowiązując się do jego sprostowania.

Gatta - Sprostowanie 3
Ostatecznie Insider wyjaśnił dlaczego tak, a nie inaczej się stało. Te portale, które podtrzymały kwestię upadłości, a nie sanacji również poprawiły swoje teksty.

Takie pomyłki czasami się zdarzają . Konsekwencje są takie, że dostawcy Gatty wpadli w panikę i rozdzwoniły się telefony z pytaniem, co dalej? Mieszkańcy Zduńskiej Woli nie wierzyli własnym oczom, wystraszeni pracownicy boją się o utratę miejsc pracy. Sprawą zainteresowały się też lokalne media dla których zagrożenie dla Gatty to potencjalnie utrata dochodów i brak alternatywy na pracę.

Rozmawiamy z Bogdanem Nowickim-członkiem zarządu firmy Ferax, właściciela marki Gatta zajmującego się kanałem sprzedaży internetowej i umowami najmu w galeriach i parkach handlowych:
Bogdan Nowicki:

„Proces w który weszliśmy daje nam bezpieczeństwo i nikt nam nie skoczy do gardła, czyli nie odetnie możliwości funkcjonowania, a takie zagrożenie było.

Praca naszych zespołów ma na celu niedopuszczenie do zatrzymania produkcji i przywrócenie rentowności spółki. Spółka ma cztery kanały dystrybucji i złamał się kanał retail, ale nie my. Mamy lokalizacje w galeriach handlowych i parkach handlowych. Chcemy być blisko klienta i nadal tam działać, ale nie na takich zasadach jak rok temu. Jeśli wynajmujący nie zrozumieją, że też muszą odpuścić  i iść na nasze warunki-to się rozstaniemy. Galeria bez najemców nie ma sensu. I mówię to w najlepszej wierze. Nie chcemy żeby traktowali nas jak trędowatego. Prowadzimy działalność od 27 lat i wiemy jak się prowadzi firmę.

Moim pracodawcą jest klient, naszych pracowników utrzymują nasi klienci.

Obsługujemy na bieżąco wszystkie transakcje w sklepie internetowym, mamy mnóstwo pracy i klienci nie narzekają na ceny, jakość i logistykę.

Nie szyjemy na Wyspach Zielonego Przylądka, ale w Polsce. Ceny mamy stabilne, a materiały kupujemy tutaj.

Dziś cena transportu kontenera z Chin poszła 5-6 krotnie w górę. Dla nas to nie ma znaczenia-nie podnosimy cen i klienci tego nie odczuwają. Mamy kolekcje jesień/zima dostępne on-line i jesteśmy gotowi na wiosnę/lato. Zapraszamy do naszego sklepu i miejmy nadzieję do lokalizacji stacjonarnych”.

Tyle ze strony Gatty na dziś. Wszystkich miejsc pracy utrzymać się pewnie nie da.

Sytuacja jednak beznadziejna nie jest.

I na zakończenie takie sobie stawiamy pytanie. Jaka dziś jest najbardziej rozpoznawalna marka? Odpowiedź: Pfizer-producent szczepionki na COVID-19. Ta marka jest z nami 24h.

Nam udało się chociaż na chwilę przywrócić markę Gatta szerszej publiczności. Profil na facebooku kobietapo40 zamieścił posta obserwowanego przez ćwierć miliona profili (zakładamy, że to nie boty)-i naszym zdaniem wiele pań i panów o marce sobie zwyczajnie-przypomniało. Tylko w tekst na Business Insider kliknęło ponad 350.000 użytkowników.

Produkty Gatta dostępne są na stronie www.gatta.pl

Wierzymy, że Gatta spadnie jak kot-z jej loga-na cztery łapy. 🙂

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *